Helden steunen Helden

Trainers

Stichting Hello Heroes ondersteunt sportorganisatie/(zaal)voetbal academie F.C. de Helden. Een organisatie waarin trainers met een gehoorzorg actief zijn. Trainers die hun sporen wel verdiend hebben en een enorme ervaring met zich meenemen.

Opleiders

Jelle Maertens is als agogisch werken gestart met een een unieke voetbalschool, waaraan iedereen kan deelnemen. Geen berg is hem te hoog en geen uitdaging gaat hij uit de weg. Door zijn op jonge leeftijd al groot enthousiasme aan uitdagingen heeft hij hier al iets moois neergezet.  Zijn aanstekelijk vorm van lesgeven brengt een ieder in beweging.

Eduard Dankfort Als ex-voetballer van het Nationale doventeam heeft hij zijn sporen wel verdiend. Ooit stond hij in de belangstelling bij een grote club in onze hoofdstad. Helaas werd door zijn gehoor probleem anders besloten. Eduard is een echte liefhebber die het voetbalspel als basis in zijn hart heeft gesloten. Voetbal komt in heel zijn leven al op 1, wat hij ondertussen deelt met zijn kinderen.

Vadim Zaitsev Als er één iemand is die zijn sporen als deaf voetballer echt verdient heeft is het wel Vadim. Als speler van het Oekraïnse deafteam heeft Vadim zijn balletje getrapt tijdens de Deaf Olympics, iets om natuurlijk super trots op te zijn. Zeker met het feit dat hij met zijn team ook nog eens de GOUDEN medaille behaalde. Met zijn enthousiasme is Vadim onze rots in de branding.

E-mailen
Bellen